Szukaj
  • Produkty
    • Akcesoria domowe
    • Meble
    • Krzesła
    • Oświetlenie
    • Nowości
  • Lookbook
  • Katalog
  • Kontakt
0

Brak produktów w koszyku.

Powrót do Sklepu
Shopping cart (0)
Subtotal: 0,00 zł

Checkout

Free shipping over 49$
Powrót na poprzednią stronę
Home

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego “Richmond Interiors”

 

Sprzedaż wszystkich produktów za pośrednictwem strony internetowej www.richmondinteriors.pl realizuje COE DESIGN EDYTA KURAK z siedzibą w Łomży przy  ulicy Broniewskiego 28 18-400 posługujący się numerem NIP 718-154-22-79.

Kontakt ze sprzedawcą jest możliwy pod adresem sklep@richmondinteriors.pl.

 

1 Definicje

 

Sklep – serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.richmondinteriors.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonać zakupu.
Sprzedawca – firma COE DESIGN EDYTA KURAK z siedzibą w Łomży przy  ulicy Broniewskiego 28 18-400 posługująca się numerem NIP 718-154-22-79.
Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie, który to zakup nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43 Kodeksu cywilnego.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

2 Postanowienia wprowadzające

 

  1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Za pośrednictwem sklepu Kupujący może dokonywać zakupu produktów dostępnych pod domeną richmondinteriors.pl.
  2. Niniejszy regulamin opisuje zasady funkcjonowania sklepu internetowego dostępnego pod domeną richmondinteriors.pl, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dokonywania zakupów w sklepie, w tym składania i realizacji zamówień, wykonywania płatności, a także reklamacji i zwrotów produktów.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  4. Do pełnego korzystania ze sklepu niezbędne jest posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do internetu, wykorzystywania w tym celu przeglądarki internetowej, posiadania aktualnego adresu poczty elektronicznej, a także uruchomienie w przeglądarce obsługi plików cookies, a także javascript. W zależności od poziomu funkcjonalności (w tym wyrażenia woli dokonania zakupu), wymagania te mogą się różnić.
  5. Poprzez korzystanie ze Sklepu Sprzedawca rozumie wszelkie czynności Klienta, które prowadzą do zapoznania się przez niego z treściami na stronie.
  6. Wszystkie produkty w Sklepie są fabrycznie nowe.
  7. Umowy w Sklepie zawierane są w języku polskim.
  8. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto.

 

3 Składanie zamówienia

 

  1. Klienci mogą dokonywać zamówień 24 godziny na dobę, korzystając ze strony richmondinteriors.pl.
  2. Aby dokonać zakupu należy:
  3. skompletować zamówienie poprzez dodanie pożądanych produktów za pomocą opcji “dodaj do koszyka”;
  4. w przypadku zakończenia wybierania produktów do koszyka, zastosować kod promocyjny, o ile jest taka możliwość;
  5. poprzez kliknięcie guzika “realizuj zamówienie” przejść do strony “dostawa i płatność”;
  6. podać dane i adres zamawiającego, a także adres dostawy, jeśli ma być inny niż dane zamawiającego;
  7. wybrać metodę płatności;
  8. zapoznać się i zaakceptować regulamin;
  9. poprzez kliknięcie guzika “kupuję i płacę” potwierdzić dokonanie zamówienia;
  10. dokonać płatności wybraną wcześniej metodą.
  11. Po złożeniu zamówienia, Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość elektroniczną z potwierdzeniem otrzymania zamówienia a także kolejną z przyjęciem zamówienia do realizacji.
  12. Z chwilą dokonania wszystkich powyższych czynności, zostaje zawarta umowa sprzedaży obejmująca produkty wchodzące w skład zamówienia.

 

4 Metody płatności i formy dostawy

 

  1. Klient ma do wyboru następujące metody płatności:
  2. płatność przelewem tradycyjnym – klient zobowiązuje się tym samym do dokonania wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy, podany w wiadomości zwrotnej po dokonaniu zamówienia (w tym przypadku zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zaksięgowaniu się wpłaty na wyżej wymienionym rachunku);
  3. płatność za pośrednictwem systemu Paypal oferowanego przez PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą pod adresem L-1150 w Luksemburgu.
  4. Koszt transportu jest naliczany na podstawie wielkości zamówienia, a także wagi i rozmiaru przesyłki i ponosi go Klient. Klient każdorazowo jest poinformowany o cenie dostawy zanim dokona zamówienia.
  5. Klient zobowiązuje się do dokonania opłaty przelewem bankowym do 7 dni od złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.
  6. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca przy towarze w momencie zamówienia.
  7. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, a w przypadku towaru, który nie kwalifikuje się do transportu paletowego (m.in. regały czy konsole) – indywidualnie. Szacowany czas dostawy od momentu zakończenia kompletowania zamówienia jest ustalany według standardów firm przewozowych. Średni czas dostawy zamówienia (od momentu przekazania skompletowanego zamówienia do przesyłki) nie przekracza 30 dni, chyba że strony ustalą inaczej.

 

5 Realizacja zamówienia

 

  1. Realizacja zamówienia polega na przygotowaniu towaru do wysyłki na adres podany przez Klienta.
  2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie wysłania przez Sprzedawcę wiadomości mailowej z informacją o rozpoczęciu jego realizacji. Pierwsza wiiadomość mailowa z potwierdzeniem złożenia zamówienia przez Klienta nie jest jeszcze momentem rozpoczęcia realizacji.
  3. Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od zamawianego towaru i jego dostępności. W przypadku towarów zamawianych z polskich magazynów wynosi on 72 godziny, w przypadku produktów dostępnych w magazynach w Holandii wynosi on 14 dni, a w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie pomiędzy 8 a 12 tygodni.
  4. Po tym czasie towar przekazany jest do firmy przewozowej, która dostarcza go Klientowi na wskazany wcześniej adres.
  5. Sprzedawca kontaktuje się z Klientem na każdym etapie realizacji zamówienia.
  6. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Klient otrzyma wiadomość elektroniczną potwierdzającą przekazanie towaru do wysyłki.
  7. Sprzedający wraz z towarem wysyła dokument poświadczający zakup zgodnie z danymi podanymi w formularzu zakupu (faktura VAT).

 

6 Odstąpienie od umowy

 

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy,stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Termin 14 dni liczy się od dnia:
    a) w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części;
    b) w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadkach określonych art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni licząc od dnia w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

 

7 Odpowiedzialność za wady, gwarancja i reklamacje

 

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Wszystkie produkty dostarczane przez Sprzedawcę objęte są standardową gwarancją przewidzianą przez prawo i wynoszącą 2 lata.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji są dostępne na życzenie klienta.
  5. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres COE DESIGN EDYTA KURAK, Al.Legionów 141F. 18-400 Łomża, na adres poczty elektronicznej: sklep@richmondinteriors.pl, numer lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  6. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 5.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  8. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  9. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na nowy bądź – gdy to możliwe – naprawiony, a następnie odesłany na koszt sklepu na adres Klienta. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, sklep zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego rachunek bankowy.

 

8 Pozasądowe metody dochodzenia sporów

 

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
  2. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
  3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  5. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

9 Dane osobowe

 

  1. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną pod adresem URL: https://richmontinteriors.pl/polityka-prywatnosci.

 

10 Postanowienia końcowe

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 19 czerwca 2018 r.
  2. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem URL: https://www.richmondinteriors.pl/regulamin
  3. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  4. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
  5. Postanowienia niniejszego regulaminu w pełni obowiązują wyłącznie w relacji z Konsumentami (osobami fizycznymi). W przypadku przedsiębiorstw, Sprzedawca zachęca do kontaktu indywidualnego, na podstawie którego zostaną ustalone szczegóły współpracy.

 

Załącznik nr 1 – Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat :

COE DESIGN EDYTA KURAK

Al.Legionów 141F

18-400 Łomża

Ja/My(*) ……………………………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*):

 

  1. …………………………………………….
  2. …………………………………………….
  3. …………………………………………

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data
(*) Niepotrzebne skreślić

 

Newsletter

Newsletter wkrótce

Metody płatności

To jest wersja demonstracyjna sklepu. Zamówienia nie będą realizowane.

Pozostańmy w kontakcie

Nie zapomnij śledzić nas w mediach społecznościowych i dzielić się swoim nabytkiem Richmond Interiors z #richmondinteriors.

Richmond interiors

  • COE Design Edyta KURAK
  • t: +48 513 215 556
  • sklep@richmondinteriors.pl

Obsługa Klienta

  • Dostawa
  • Płatności
  • Zwrot towaru
  • Reklamacje
  • FAQ

Godziny otwarcia

  • Pon – Pt: 8:00 – 18:00 / (tel 9:00 – 17:00)
  • Weekend: nieczynne z wyjątkiem targów

Wirtualny spacer

  • Zapraszamy na wirtualny spacer po naszym salonie wystawowym
  • Przejedź na wirtualny spacer

© 2022 Richmond Interiors | Wykonanie: Kurak Oliwier

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
polityka ciasteczekZgadzam się
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga1 monthused to distinguish users.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
google analytics
SAVE & ACCEPT
  • English